Alumnat d’Estada a l’empresa

L’alumnat de 1r de batxillerat ha acabat amb gran èxit el crèdit de 70 hores d’estada a l’empresa. Ha estat una primera experiència laboral inoblidable i molt enriquidora, ja que els ha permès realitzar unes pràctiques d’empresa, segons els seus interessos professionals. Això és la millor manera d’integrar el món acadèmic amb el món laboral.
Volem enviar un fort agraïment a totes les empreses i centres que hi han participat i donat aquesta gran oportunitat als nostres alumnes; molt especialment als tutors, que han  donat el seu suport i fet el seguiment de les pràctiques durant tots aquests mesos.