Triatló escolar de Barcelona 2016. Alumnat de 2n d’ESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Com cada any el nostre alumnat de 2n ESO ha participat  a la Triatló escolar organitzada per l’IBE de l’Ajuntament. La Lola Guinovart Domingo ha quedat campiona de la categoria 4/6 (423 noies participants). En aquesta mateixa categoria han obtingut diploma la Laura Martínez Pérez(4), la Elena Rubio Abad (8) i la Mar Ramon Lis (14). Pel que fa als nois (485 participants), han obtingut diploma l‘Antoni Millan Vivar (7), en Victor Bosch Bea (12), en Quim Sebastià Vidal (16) i en David Abelaira Carnero (21). Moltes felicitats a tots els que han participat i gaudit d’un dia d’esport!!

El lliurament de premis va ser el 14 de juny de 2016 al Centre Cívic del Convent de Sant Agustí.