Novetats al Cicle Formatiu de Grau Superior Estètica Integral i Benestar

Novetats curs 16/17

Inici FP dual Cicle Formatiu Grau Superior Estètica Integral i Benestar

ESTUDIA i TREBALLA al mateix temps!
MATRÍCULA DIRECTA

La FP dual és la modalitat de la formació professional en la qual l’estudiant combina la formació en el centre educatiu amb la FORMACIÓ RETRIBUÏDA a l’empresa.
Beneficis que la FP dual aporta als alumnes:

• Millora del currículum professionalpermet desenvolupar les competències professionals en un entorn laboral real
  • Afavoreix la incorporació al món laboral com a aprenent qualificat
  • Reconeixement del valor que aporta l’estudiant per l’activitat desenvolupada a l’empresa
Com funciona

La col·laboració entre el centre i l’empresa es formalitza mitjançant un conveni de col·laboració, concretament amb contracte de treball en el cas de l’empresa amb la qual col·laborem.

Per a cada alumne s’acorden les activitats formatives a desenvolupar en l’empresa per completar la seva qualificació, així com l’horari i el calendari.

• L’empresa acull l’aprenent i li assigna un lloc de treball adient.
  • El centre educatiu i l’empresa designen els tutors que fan el seguiment dels alumnes aprenents.
  • El seguiment i la valoració de l’aprenent es fa de forma conjunta entre l’empresa i el centre.
Fases

L’estada a l’empresa es divideix en dues fases:

• Fase d’integració: l’alumne hi fa pràctiques (màxim 100h d’FCT ) i mentre s’adapta al funcionament de l’empresa.
  • Fase de consolidació: estada REMUNERADA en modalitat de contracte d’una durada mínima d’un any.

ET POTS MATRICULAR AL CICLE FORMATIU GRAU SUPERIOR ESTÈTICA INTEGRAL I BENESTAR AMB EL TÍTOL DEL CICLE DE GRAU MTJÀ D’ESTÈTICA, SENSE PROVA D’ACCÉS NI CURS PONT SEMPRE QUE EL CENTRE TINGUI PLACES VACANTS AL SETEMBRE