Canvi d’edifici

Hi haurà obres i es demolirà l’actual institut(una cosa que els alumnes ja fa temps que demanen). La directora ens ha comunicat que l’institut canviarà de lloc a partir de demà mateix.

Tot va començar amb la proposta dels companys d’educació física i ciències, on es queixaven de la falta d’arbres a l’institut i van fer una proposta de canvi de seu de l’institut. L’equip de gestió va estar buscant diferents alternatives i s’ha pogut arribar a un acord amb els gestors de Sant Jeroni de la Murtra, on ens cedeixen les seves instal·lacions per poder realitzar les nostres activitats.

Per això, recomanem als alumnes que a partir d’ara vinguin amb roba més adient ala nova seu.

Aquí un exemple de l’uniforme que serà necessari.