Projecte STEAM4Youth: PARTICIPA!

Et proposem participar en una investigació científica en format joc i exclusivament pensada per a Badalona.
Les inquietuds i vivències d’alumnes de 4t de l’Institut Enric Borràs de Badalona han donat forma a la temàtica i el plantejament d’aquest experiment participatiu. Els/Les alumnes, que viuen en la seva majoria al barri de La Salut, han treballat amb els/les científics/ques en totes les fases de la investigació.
El joc recull dades sobre els/les habitants de Badalona. Les dades obtingudes aportaran evidències sobre la fortalesa del teixit social de la ciutat. Els resultats busquen motivar accions per a una millora social.
Aquest experiment s’emmarca dins el projecte europeu STEMForYouth finançat per la Comissió Europea i busca noves maneres per atraure els joves a la ciència i la tecnologia.

El projecte s’ha realitzat amb alumnes de 4t d’ESO des de les àrees de Ciències i Visual i Plàstica en cocreació amb OpenSystems, la UB, Dimmons, la UOC i RUN.

Vine a participar:

Dimecres 19/4