Carnaval 2015/16

carnaval_2016_01

El Carnaval és una de les festes més esperades de l’Institut. Aquest any el tema eren els “Dibuixos animats”. Els alumnes de Batxillerat que van fer de reis del Carnaval van anar disfressats de “dolents” famosos, i com sempre van comptar amb el superajut dels alumnes i professors dels Cicles d’Estètica per la caracterització. I així d’espectaculars van fer la tradicional visita a les escoles adjuntes de primària!

La diada de Carnaval els alumnes de 1r i 2n d’ESO van realitzar jocs i concursos organitzats pels alumnes de Batxillerat, i els alumnes de 3r i 4t van fer una gimcana i joc de pistes pels voltants del centre. Els alumnes de 4t, a més, van realitzar la pràctica del  projecte de Ciència Ciutadana Bee Path, que estudia els moviments humans.

La desfilada i el concurs de difresses va estar tot un èxit! Gràcies a tots per participar, alumnes i professors!.

Per veure més fotos pots mirar el Facebook i aquest enllaç