Cangur 2018

Aquest curs, els alumnes que més disfruten fent matemàtiques, han realitzat les proves cangur.

Un total de 68 alumnes de tots els nivells del centre han realitzat avui entre les 10:00 i les 11:15 la prova cangur a la sala d’actes i a l’aula d’audiovisuals.

Si primerament estaven molt concentrats durant la prova, després han recuperat forces amb una mica de pa amb xocolata i un got de suc, mentre comentaven els exercicis de la prova.

L’ambient ha sigut molt agradable i és que les matemàtiques donen per a molt 😎  😎