Visita a Cicles Formatius

El dijous 18 de Febrer bona part dels alumnes de 4t d’ESO vam fer a una sortida dedicada a l’orientació acadèmica de cara al curs vinent. Un grup d’alumnes va anar a Calella i l’altre a Mataró.
IMG_20160218_115659

Un grup d’onze alumnes van anar a visitar l’Institut Bisbe Sivilla de Calella, on s’hi ensenyen els mòduls següents: Cuina i gastronomia, forneria, rebosteria i confiteria i serveis de restauració. Ens van ensenyar els espais, tant les aules com les sales on fan les pràctiques. Per acabar, vam fer un taller de creació de còctels, i un altre taller de creació de pizzes i galetes i finalment ens ho vam menjar. Quan va acabar  la visita vam tornar en tren cap a Arenys de Mar.

Un grup segon grup de 26 alumnes va anar a  Mataró a visitar l’Institut Miquel Biada. Aquest Institut és de titularitat municipal i, a més d’ESO i Batxillerat, s’hi ensenyen Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior.

La visita va començar amb una xerrada inicial a càrrec del Coordinador de Formació Professional del centre. IMG_20160218_094925 (1)Ens va parlar del currículum de cada especialitat i les sortides laborals de cada una d’elles. Després vam fer una visita guiada pel centre i vam visitar les instal·lacions de Grau Mitjà de les següents especialitats: Electromecànica de vehicles automòbils, instal·lacions elèctriques i automàtiques, administració i gestió, operacions de laboratori, manteniment electromecànic i manteniment d’embarcacions d’esbarjo i serveis portuaris.

IMG_20160218_104506

Durant la visita vam tenir la possibilitat de fer preguntes i resoldre dubtes. En acabar, vam esmorzar i vam agafar el tren per tornar cap a Arenys de Mar.

20160218_104106

La fotografia és presa al CFGM d’embarcacions d’esbarjo.

Text: Eva S. (4t d’ESO A)