Qui som el Projecte Riera

img_1127Hola a tothom!

Aquesta setmana ens presentarem un per un i us contarem una mica de nosaltres. Així ens podeu conèixer millor i podreu saber quines tasques desenvolupem a les empreses on fem les pràctiques.

Yuma keita:

Em dic Yuma, tinc 16 anys i m’agrada molt escoltar música i passar l’estona amb els amics, en un futur m’agradaria estudiar un cicle de farmacèutica, perruqueria o pastisseria, per això aquest any estic fent pràctiques al forn de Can Puig d’Arenys de Munt, allà ajudo al pastisser Xavi a fer molts tipus de panellets com per exemple: de llimona, taronja, coco, cafè, cirera, rovell, ametlles, pinyons, i molt més. També ajudo a pesar els aliments que s’han de posar a la massa com la farina, el sucre i la sal. Rento els estris que s’embruten, ajudo a batre ous, escombrar i fregar el terra, a fer llaunes, amassar la pasta, col·locar alguns aliments al congelador, desfer la xocolata, empaquetar el pa torrat i moltes coses més.

Vicenç Domènech:

Em dic Vicenç, tinc 17 anys i m’encanta anar amb bicicleta i arreglar-la. El proper any m’agradaria fer un cicle d’esports o un cicle de planxa i pintura. Quan puc agafo la bici i me’n vaig a fer una ruta per la muntanya, m’encanta. Estic fent les pràctiques a l’escola Sant Martí amb el mestre d’educació física, i també ajudo als nens de tres i quatre anys al menjador, estic molt content amb els nens.

Oumaima Rioua:

Em dic Oumaima, tinc 16 anys, visc Arenys de Munt i sóc de Marroc (Larache). Vaig a fer pràctiques a la llar d’infants La Petjada, allà ajudo els nens i nenes a recollir la classe i a posar-se la jaquetes per sortir al pati. Jugo amb ells i els ajudo a llegir els contes. Entro a les 8 del matí i surto a les 14:00 hores. Quan acabi l’ESO m’agradaria estudiar un cicle de Educadora infantil a Pineda o a Mataró i espero que em vagi tot bé.

Mohamed Hanini:

Em dic Mohamed Hanini, tinc 17 anys i visc a Arenys de Munt. Faig les pràctiques a un taller de mecànica. Els ajudo a arreglar els cotxes. Els hi canvio les rodes i l’oli. Les estones que em queden lliures jugo a futbol. M´agrada molt el F.C. Barcelona.

Laura Martínez:

Em dic Laura, tinc 16 anys i visc a Arenys de Munt. Faig pràctiques a l’escola Sobirans i allà ajudo a cicle infantil: (P3, P4 i P5). Els nens aprenen a escriure, aprenen les parts del cos, jugem a l’hora del pati, fem psicomotricitat, aprenem a compartir, fem excursions a la muntanya (Lourdes) i també els ajudo a l’hora de dinar. Quan acabi l’ESO m’agradaria estudiar un cicle de Educació Infantil a Pineda o Mataró.

Ilias Kalouch:

Em dic Ilias Kalouch Ben Jilali, tinc 17 anys, faig 4rt d’ESO i visc a Arenys de Munt des del 2007. M’agrada, perquè és un poble molt tranquil i hi ha bona gent, he passat més de la meitat de la meva vida en Arenys de Munt, és el meu segon poble. Jo vaig néixer a Larache (Marroc), he estat allà fins als 7 anys i desprès vaig venir a viure a Arenys de Munt.

Gerard Martín:

Em dic Gerard, tinc 16 anys i visc Arenys De Munt. En el futur m’agradaria arribar a la universitat i estudiar ingieneria, també m’agrada la cuina.

Un hobby que tinc és anar al gimnàs i els ordinadors. Estic fen pràctiques a un restaurant que es diu Infinit, ajudant al xef. L’ajudo a tallar l’embotit, agafar aliments de la càmera, tallar cebes, pelar patates, etc.

David Lancho:

Em dic  David Lancho, tinc 15 anys i visc a Collsacreu. Estic fent les pràctiques  a una empresa d’espai d’oci, allà treballo al bar fent cafès i entrepans. Quan hi han festes d’aniversari també preparo les coses del xiquipark.

David Hidalgo:

Me llamo David Hidalgo Herrera,  tengo16 años y vivo en Arenys de Munt. De momento no tengo claro qué quiero estudiar ni de qué trabajaré. Me gusta el deporte, sobre todo los que tienen que ver con el contacto físico. Practico artes marciales pero quiero probar a jugar a rugby. He trabajado en la Brigada Jove d’Arenys de Munt. Con el Instituto he estado de prácticas en Can Puig y ahora mismo las hago en un gimnasio. Me mandan a expandir la arena de la pista de pádel, hacer de camarero, estar pendiente de la barra, ordenar pesas, etc.