Dia de portes obertes

[stag_intro]Va ser un dia on pares i mares podien veure i conèixer el futur institut dels seus fills/filles, a més de conèixer com funciona i treballa el centre.[/stag_intro]

L’ institut va expossar diferents activitats realitzades per alguns alumnes de l’institut, en aquest escrit explicarem algunes d’aquestes activitats.

Una de les activitats va ser l’exposició de la disfressa de soldat egipci, guanyadora a millor disfressa individual del concurs de carnestoltes d’aquest any, que va fer un dels nens de primer A. Ell va explicar com va realitzar la disfressa, i en els fets històrics en els que ell es va inspirar.

També hi havia una exposició sobre dones important en la història per donar homenatge al dia internacional de la dona. En el que els alumnes de 1er ESO van dedicar-hi suor i llàgrimes, per aconseguir la biografía perfecte. Tot  ben situat en un mural.

Mentrestant s’estava preparant un gran concert de guitarra organitzat per la professora de música, en el que els nens de 1er vàren participar tocant la cançó Lightly Row, tradicional d’Alemania. De 10 a 11.

Va ser un dia inertessant a més d’educatiu i ple d’il.lusió per els següents alumnes de l’institut Domènec Perramon.