XERRADES D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL PER EXALUMNES DE L’INSTITUT

A la tutoria de 4t d’ESO s’ha estat treballantt l’orientació professional dels alumnes. I per completar es va pensar amb la possibilitat que exalumnes vinguéssin a explicar la seva experiència. Tinguent en compte les previsions dels nostres alumnes la professora i tutora de 4t d’ESO, la Montse Pujol, va contactar amb diferents exalumnes,  en que les seves feines o estudis estiguéssin relaionats amb la previsió que els nostres alumnes tenen pensat fer.
Aquesta seetmana, del 23 al 27 de març, ens han fet les xerrades : la Cristian Mas , infermera,  l’Àngel Gómez , bomber, la Mariam Abdelkarim, metgessa, l’Alícia Gómez , dissenyadora gràfica, en Martí Utset , informàtic,la Raquel Padilla , psicòloga, i la Vanessa Muñoz , advocada- criminalista forense. I després de Setmana Santa ens visitarà en Jordi Medina, investigador en biomedicina.
Han pogut gaudir d’aquestes xerrades els alumne sde 4t d’ESO i els alumne sde Batxillerat.
Valorem l’experiència com a molt positiva. Els alumnes interessats en els temes corresponents han pogut preguntar tots els dubtes que podien tenir i ha ajudat una mica més en aquesta tasca de decidir el seu futur acadèmic.