Visita a l’Institut Miquel Biada

El passat 22 de febrer una trentena d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Domènec Perramon vam anar a fer una visita a l’Institut Miquel Biada de Mataró. Ens va rebre el Sr. Ramon Grau,  coordinador de Cicles Formatius i primerament ens va fer una explicació sobre els Cicles Formatius que imparteixen al seu centre. Ens va explicar quins continguts s’imparteixen a cada cicle, la formació dual, les pràctiques en empresa, les possibilitats d’inserció laboral i va respondre les nostres preguntes. Un cop van acabar l’explicació, ens van fer una visita guiada per l’institut i ens van ensenyar on tenien les sales per el cicle formatiu de mecànica, el d’Administratiu, els laboratoris, la zona de treball del cicle de contrucció, etcètera.
Va ser una visita molt interessant i útil per conèixer de primera mà què s’hi fa en un Cicle Formatiu i per ajudar als alumnes de 4t d’ESO a triar adequadament el que volen estudiar de cara al curs vinent.

dsc_0110img_20170222_115232institut_mataroimg_20170222_113835

Cristina Fuset