Viatge de final de curs de 4t ESO

Els alumnes de 4t ESO vam anar de viatge de fi de curs a Praga, capital de la República Txeca. Vam estar-hi cinc dies, des del 16 fins el 20 de maig.

Screenshot_2017-05-16-20-19-25-1

El 16 de maig a les 04:00h de la matinada havíem d’estar tots a l’institut preparats per dirigir-nos amb autocar fins a l’aeroport de Barcelona. Vam arribar allà aproximadament a les 05:00h, on vam haver de facturar les maletes i passar el control. Al acabar ens van donar una estona de temps lliure per esmorzar i anar al lavabo si era necessari. A les 07:10h vam embarcar, arriban a Praga a les 10:30h aproximadament. Poc després, vam agafar un autocar per dirigir-nos a l’hotel on vam haver de deixar les maletes fins la tarda.

20170516_065800

A l’hora de dinar, ens vam dirigir a un bar que no estava gaire lluny d’on estàvem situats. Quan vam acabar, ens vam reunir tots per començar a visitar Praga.

Dirigint-nos al centre, vam poder veure la torre de pòlvora i l’òpera, on ens van explicar per sobre el que representava. Vam seguir caminant fins arribar al centre, en una plaça molt gran, on hi havia el famós rellotge el qual ens havien explicat. Ens van deixar un par d’hores lliures, tot i que no ens vam moure gaire perquè estàvem molt cansats. Ens vam reunir tots al mateix lloc on ens havíem reunit anteriorment, i ens vam dirigir a l’hotel.

Mitja hora més tard, vam arribar a l’hotel, on ens van donar les targetes per poder entrar a les habitacions, on vam tenir una estona més per poder-nos organitzar.

Unes hores més tard, ens vam reunir tots a la terrassa de l’hotel, on vam quedar que hi hauria dos torns per sopar, el primer torn menjaria a les 20:15h i el segon torn menjaria a les 21:15h. Després de sopar ens vam dirigir cadascú a la seva habitació, fins l’endemà al matí.

Vam quedar a les 09:00h al menjador de l’hotel per esmorzar, però poc després vam anar a la terrassa de l’hotel per tornar-nos a reunir. Passariem el matí a la catedral més famosa de Praga i després ens deixarien un temps lliure, i així va ser. A la que vam arribar a l’hotel cadascú va anar a la seva habitació per dutxar-se i per anar a sopar. Poc després, vam anar a dormir.

Vam quedar de nou a les 09:00h per anar a esmorzar, i després ens vam reunir a la terrassa de l’hotel per agafar un autocar que ens portaria al camp de concentració de Teresiki. Quan vam arribar al poble on estava situat, vam poder veure un cementiri enorme on podies veure que estava separat en cristians i en jueus. A continuació, vam entrar dins del camp i ens van fer una petita ruta explicant el que va passar.

IMG-20170518-WA0025

Unes hores més tard vam sortir del camp, per agafar un autocar on ens portaria al cremador. Davant d’ell, hi havia un altre cementiri enorme, però només era de persones jueves. Al acabar ens vam dirigir al centre de Praga, on vam tenir temps lliure fins al vespre. Unes hores més tard vam tornar a l’hotel, ens vam dutxar i vam anar a sopar. Després, les noies vam quedar a la terrassa de l’hotel per parlar i fer diferents jocs, fins l’hora de dormir.

IMG-20170518-WA0027

El dia següent vam tornar a quedar a les 09:00h per anar a esmorzar, perquè després haviem de quedar a la terrassa de l’hotel per anar a veure el barri jueu, un cementiri i diferents sinagogues. Després de veureu, ens vam dirigir a l’hotel i vam tornar a fer el mateix que els dies anteriors, fins després de sopar, que vam quedar quasi bé tothom per fer-li una sorpresa a una companya nostra, ja que era el seu aniversari.

IMG-20170519-WA0042

El dia següent ens van deixar tot el matí lliure i vam quedar a les 17:00h a la torre de pòlvora, per dirigir-nos a l’hotel per agafar un autocar que ens portaria a l’aeroport a les 18:00h. Vam embarcar a les 21:20h arribant a Barcelona a les 23:20h. Estavem tots molt cansats però encara ens quedava una hora més de viatge fins a Arenys de Munt. Vam arribar a la 01:00h a l’institut i així va finalitzar el viatge de fi de curs.

IMG-20170521-WA0002

La nostra companya Janina n’ha fet un video que podeu veure:

Agraïm a les professores Lluïsa Costa, Teresa Corpas i Maria García que ens hagin acompanyat en aquest viatge.

Anna Fuset

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>