SORTIDA AL SALÓ DE L’ENSENYAMENT.

El divendrres 20 de març els alumnes de 4t d’ESO van visitar el Saló de l’Ensenyament. És una activitat relacionada amb la tutoria i és útil pels alumnes per acabar de tenir les idees uan mica més clares del què  volen estudiar en un futur no gaire llunyà, doncs els que no volen fer batxillerat ja han de fer la tria en aquestes setmanes per pode fer la preinscripció.
Molts alumnes ja tenen clar el que volen estudiar. també els hi és molt útil per tenir una pri era presa de contacte amb els centres d’ensenyament on volen anar i els hi poden explicar els dubtes que tenen.
A part de que hi havia molta gent i l’organització del saló no va ser de les millors va ser una visista que van poder aprofitar bé molts dels nostres alumnes.