I celebrem Carnestoltes

Un curs més, l’alumnat de 4t ha preparat el Carnestoltes per a tot l’institut i ha dinamitzat durant tota la setmana les pautes que la resta de cursos havia de seguir. Hem viscut ben divertits pels passadissos i per les aules fent classe amb alumnes vestits amb el pijama o amb pentitats estrafolaris. Tot plegat, poc seriós, com li escau a la diada.

L’AMPA ens va preparar una xocolatada deliciosa que vam acompanyar amb coques que els mateixos alumnes fan per recollir diners de cara al viatge de final de curs.

Aquí en teniu un parell de vídeos que resumeixen la festa i un carrusel de fotos.

Vídeo 1

Vídeo 2