Festa de St. Jordi 2017

La nostra petita celebració de la Festa de Sant Jordi va estar organitzada pels alumnes de 2n d’ESO. L’acte va agradar molt perquè els alumnes ho van preparar amb molta il·lusió i dedicació.

A més, es va agrair a totes les persones que ens han ajudat a tirar endavant la festa, especialment a en Dani i a en Carles per les medalles que ens han preparat com a record. I a la Laura la seva ajuda i suport en l’elaboració del cartell.

L’estructura de l’acte va ser el següent:

Es va començar amb els concursos de PI relats, pastissos temàtics i Pasaparaula científic i a l’entrega dels premis corresponents a cadascun. Després es va passar al darrer concurs: el de Rimes improvisades que també va acabar amb un guanyador.

Per tancar l’acte es va convidar a tots a fer un tast dels nostres pastissos per celebrar de manera ben dolça aquesta Diada de Sant Jordi.

Les presentadores de l’acte van ser: Laia Gaeta, Alba Morilla, Dúnia Matute, Anna Lladó i Mar Soler.

CONCURS DE PI-RELATS ( 1r d’ESO)

El PI-relat és una activitat duta a terme des de les matèries de català i matemàtiques i consisteix en elaborar un text prenent com a referència el nombre PI que ens indica quantes lletres ha de tenir cadascuna de les paraules que podem utilitzar. El tema era lliure. El Jurat va estar format per en Joan, el  nostre Director, dues professores (l’Elisa i l’Anabel), dues alumnes de 2n (la Jana i la Hanae), l’Antònia (representant del Personal d’Administració i Serveis)  i la Ruth (representant de l’AMPA).

El Jurat va determinar que la guanyadora fos la Joana Dalmau.

El premi va consistir en una medalla commemorativa i un premi cedit per l’establiment Isabel Tarragó Merino (una tovallola de platja), un berenar cedit pel FORN DEL CAFÈ i un menú cedit per LA PUNTAIRE d’Arenys de Munt.

Després d’un fort aplaudiment vam donar les gràcies a tots els participants i al Jurat per la seva col·laboració.

IMG_20170421_114916_HDR IMG_20170421_154332_HDR

CONCURS DE PASTISSOS TEMÀTICS (2n d’ESO)

Els alumnes de 2n d’ESO també van fer un concurs en el que van competit amb pastissos temàtics de Sant Jordi fets en grup.

El Jurat va estar format per en Joan, el  nostre Director, dos professors (en Mariano i en Pere), quatre alumnes de 2n (en Pere, l’Emma, en Samir i en Sule), l’Eli (representant del Personal d’Administració i Serveis)  i la Ruth (representant de l’AMPA).

I el Jurat va determinar que el grup guanyador fos el format per Gabriel Moral, Pau Roura, Martí Bosch, Eloi Puig i Joaquim Miquel.

El premi va consistir en unes medalles commemoratives i un premi cedit per l’establiment BAR CALIU d’Arenys de Munt consistent en 4 berenars.

A continuació podeu veure alguns dels pastissos:

PASAPARAULA CIENTÍFIC (3r d’ESO)

El Jurat va estar format per en Joan Gahete i els seus alumnes col·laboradors i ens comunica que el grup guanyador és el del 3r d’ESO B format per Irina Fuset, Naiara Culebras, Elena Bologan i Mariona Fernández.

El premi va consistir en unes medalles commemoratives i uns premis cedits per l’establiment POTI POTI d’Arenys de Munt consistent en uns vals per 3 bosses de llaminadures i un val cedit per l’establiment VICENÇ.

pasapalabra2

CONCURS DE RIMES IMPROVISADES (obert a tots els cursos d’ESO)

El Jurat va estar format per en Joan, el  nostre Director, dues professores (la Laura i l’Olga), tres alumnes de 2n (en Pau Roura, la Noelia i la Sofia), la Míriam (representant del Personal d’Administració i Serveis)  i la Ruth (representant de l’AMPA). Els participants van ser: Dauda Camara (1r ESO), Pau Catà, Sergi López i Marc Bozzo (2n ESO).

I el Jurat va decidir que el classificat en segon lloc fos en Dauda Camara i el guanyador absolut en Sergi López.

El premi va consistir en una medalla commemorativa pels dos primers classificats i per en Sergi López un premi cedit per l’establiment RESTAURANT MARTORI consistent en un val per 2 menús, 2 paquets de gomina Moco de Gorila cedits per la PERRUQUERIA MONTSE, 1 suc de poma cedit per HERBOLISIUM i 1 fuet cedit per la CANSALADERIA RIERA.

I per acabar l’acte es va convidar a tothom a tastar els nostres pastissos.

PREMIS SANT JORDI cedits pels establiments d’Arenys de Munt

• 2 menús – Restaurant Martori

• 1 val – Botiga Vicenç

• 1 berenar – El Forn del cafè

• 1 suc de poma – Herbolisium

• 1fuet – Cansaladeria Riera

• 4 berenars – Bar Caliu

• 1 tovallola – Isabel Tarragó Merino

• 2 paquets gomina Moco de Gorila – Perruqueria Montse

• 3 bosses llaminadures – Poti Poti

• 1 menú – Bar La Puntaire

Moltes gràcies a tots per acompanyar-nos en aquesta Festa!