Alumnes d’informàtica presenten la impressora 3D a les escoles del poble.

Alumnes d’informàtica de 4t d’ESO durant aquests dos últtims trimestres vam anar a les dues escoles del poble per presentar la impressora 3D. Els vanm enseyar el funcionament, les diferents parts, què es podia imprimir i els van explicar diferents projectes que feien a l’institut. Per últim els vam passar uns vídeos de com s’imprimia un os polar i com es podia imprimir amb aliments com ara el formatge, la xocolata etc. Va haver-hi un torn de preguntes on els nens i nenes els van preguntar tot tipus de coses, i finalment en acabar el torn els hi van passar algunes figures que ja s’havien fet perquè observessin com estaven fetes. Els nois i noies van gaudir molt de la xerrada i els alumnes de 4t també!

pantalla-tactil-060-bis