SOM EL RIERA

img_1127

El grup Riera el formem dotze alumnes de 3r i 4t d’ESO que participem al projecte Riera, un projecte singular de l’Institut Domènec Perramon.

Estem aquí per aprendre hàbits d’estudi, introduir-nos al món laboral i per orientar-nos cap a una formació profesional. A alguns de nosaltres ens costa una mica posar-s’hi a estudiar, però hi treballarem força perquè som conscients de què sense els títols d’ESO o cicles formatius és  difícil trobar un lloc de treball.

Venim tres dies de la setmana a l’institut i els altres dos dies sortim a treballar a empreses d’Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta. Donem un cop de mà a la veterinària, a la pastisseria Can Puig, a les escoles i la llar d’infants, al ferrer, a Can Jalpí i a la perruqueria. Aquesta experiència és per a nosaltres molt positiva perquè així l’institut no se’ns fa tan pesat i podem preparar-nos per al futur laboral.

El nostre tutor és en Joan Duran, el director de l’institut, que ens imparteix l’àmbit científic i tecnològic. Amb la Núria Cabezos aprenem a parlar anglès, amb en David fem Educació Física i amb la Maria, a l’àmbit língüístic, aprenem a comunicar-nos millor en català i castellà i construirem aquest blog.

En aquest espai del web de l’institut podreu llegir-nos setmanalment. Aquí us mostrarem les tasques i projectes que realitzem a l’institut i a les empreses on col·laborem.

Fins aviat!