Trets d’identitat

L’INS Domènec Perramon és un centre públic on plantegem l’educació com una tasca col·lectiva entre pares i mares, alumnes, professors i professores, que garanteixi una educació integral.

Dintre de tota l’organització hi voldríem destacar els següents aspectes:

• El català és la llengua vehicular, però vetllem perquè tot l’alumnat assoleixi un domini satisfactori del castellà.
  • La primera llengua estrangera és l’anglès, però s’ofereix la possibilitat d’estudiar francès o alemany com a segona llengua estrangera.
  • Som un centre laic, però garantim la formació religiosa per a l’alumnat que ho vulgui.
  • Oferim ESO i batxillerat ( modalitats científica, tecnològica i humanística).
  • Tenim un servei de pedagogia terapèutica per a l’alumnat en el propi centre.
  • Oferim assessorament psicopedagògic (EAP de l’Alt Maresme).
  • L’AMPA ofereix i subvenciona diverses activitats extraescolars.