Fira de Robòtica

El passat dijous 18 de maig es va celebrar a Tordera la IV fira de robòtica de l’Alt Maresme. En aquesta fira hi van participar catorze escoles i instituts de la zona. El nostre institut hi va participar presentant i exposant els treballs dels alumnes en els apartats de Lego Mindstorms, impressió 3D, robòtica amb Arduino i també el Treball de Recerca de la nostra alumna de 2n de Batxillerat Laia Utset.

A més, vam escoltar una conferència sobre robòtica submarina a càrrec del Centre d’Investigació en Robòtica Submarina (CIRS) de la Universitat de Girona.

Vídeo de la jornada elaborat pel Centre de Recursos de l’Alt Maresme: