Preinscripció ESO curs 2022-23

Veure calendari del procés

Més informació per les famílies: INFOFAMÍLIA

Presentació de sol·licituds (del 9 al 21 de març)

→ Sol·licitud (clica aquí)

→ Oferta de places

Zonificació secundària pel barem

Zonificació centres adscrits

 

Novetats:

→ Aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper
→ No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció
→ Hi ha dos tipus de sol·licitud: Electrònica: cal identificació digital o Suport informàtic: sense identificació digital

Què em cal per omplir la sol·licitud?

Hi ha dues opcions:
1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA:
Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, idCat, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’idCat Mòbil. Us expliquem com:
Cal complir els requisits següents:
→ Ser major de 16 anys
→ Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta de residència comunitària
→ Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte
→ Targeta sanitària per la teva identificació.
→ Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de com fer-ho.
→ Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció.
Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a a RALC que us proporcionarà l’escola on està matriculat per poder recuperar les seves dades personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud. En la majoria de casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap tipus de documentació, donat que s’haurà fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions implicades.
2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC:
Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm. d’Identificació d’alumne i omplir el formulari (a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades) i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació:
1. fotocòpia del DNI del pare, mare o tutor legal (o del NIE, en cas d’estrangers)
2. fotocòpia del DNI de l’alumne/a (si en disposa)
3. llibre de família: original i fotocòpia del full dels pares i de la inscripció de l’alumne/a
4. fotocòpia de la documentació que acrediti la resta de puntuació
 

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.
 

Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu trucar o enviar-nos un correu electrònic i us ajudarem a complimentar el procés.
Telèfon: 972571431
www.insbrugulat.cat
Correu electrònic:  secretaria@insbrugulat.cat
Xarxes socials: @insbrugulat

Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?

Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés de preinscripció a la pàgina web (fes clic aquí)

Informació i/o recomanacions:

→ Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
→ El nostre codi de centre és 17000330, el necessitareu per indicar a quin centre voleu preinscriure-us.
→ Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
→ Cenyiu-vos al calendari establert, lliurar la sol·licitud o la documentació fora de termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta de quedar-se sense plaça al centre.
→ Si tot és correcte, es validarà la sol·licitud. Si es detectés algun error o faltés documentació, ens posaríem en contacte amb la família.
 

Horari d’atenció al públic:

  • Dilluns, dimecres i divendres de 8 a 2 del migdia.
  • Dimarts i dijous de 8 del matí a 2/4 de 6 de la tarda.