VI Concurs de Cristal·lització a l’escola

Els alumnes de 1r de batxillerat de Química han participat durant aquest curs al VI Concurs de Cristal·lització a l’escola, organitzat per les universitats catalanes. Durant el curs vam rebre una quantitat considerable de ADP (hidrogen fosfat d’amoni) i el repte proposat va ser fer cristalls grans amb punxes transparents i ben definides. Això ha permès als estudiants dissenyar els seus propis procediments i treballar de forma metòdica i sistemàtica en un laboratori.
El divendres 19 de maig es va fer la cloenda i 4 alumnes van anar al Cosmocaixa a presentar el seu treball sobre cristal·lització que havien estat fent durant el 2n trimestre a classe. L’experiència va ser molt enriquidora perquè a més de presentar el seu treball davant d’un jurat van poder veure com havien treballat els altres centres.