Un món per les persones

casa-nostra
Del 20 al 30 de març els alumnes de 2n d’ESO estan treballant en un tema tan actual i dramàtic com ho és el dels REFUGIATS. Els professors de l’Equip Docent ens hem posat d’acord per abordar aquest tema des de cadascuna de les disciplines: a socials expliquem la guerra de Síria i el viatge que han de fer els refugiats; a experimentals estudien les corrents del Mediterrani i la orientació; a Tecnologia fan un mapa amb la ruta en scratch; a Llengües treballen amb els sentiments i les emocions, poemes visuals i hipotètics diàlegs amb refugiats; i a visual i plàstica experimenten amb els colors i les emocions. Tot això queda reforçat amb el treball de gestió d’emocions a tutoria i culminarà el dia del concert de primavera, on els alumnes mostraran tot el treball musical i de moviment que hauran treballat durant aquests dies en el projecte que hem anomenat UN MÓN PER LES PERSONES. Apunteu a l’agenda, que serà el 18 de maig!