Taller de Sensibilització emprenedora i Pla d’empresa

El passat dimarts 17 d’octubre hem encetat un cicle de tallers d’Emprenedoria dirigit als alumnes de 2n del CFGS d’Administració i finances inclosos a la Guia de Recursos educatius de l’Ajuntament de Banyoles.
En aquesta primera sessió en Roger Isern, tècnic de l’Àrea de Promoció econòmica de l’Ajuntament de Banyoles, ha fet incís en l’autoocupació com a sortida professional, en l’estructura del pla d’empresa i en l’elaboració del DAFO, entre altres temes.
Aquests tallers han de servir a l’alumnat per tal de desenvolupar amb èxit els projectes empresarials que hauran d’exposar el proper mes de juny.