Reconeixement a l’Arnau Padrés, 4t classificat al Cangur de mates

Aquest dimarts 15 de maig ha tingut lloc al teatre Poliorama de Barcelona l’acte de lliurament dels premis Cangur de matemàtiques. Aquest acte ha comptat amb una representació institucional del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i hi han intervingut els senyor Xavier Jarque, president de la Societat Catalana de Matemàtiques, el senyor Joan Domènec Ros, president de l’Institut d’Estudis Catalans, el senyor Javier Martín, en representació de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona, i la senyora Rosa Argelaguet, directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa.
L’alumne de 1r de Batxillerat, Arnau Padrés i Masdemont, ha rebut el reconeixement per haver quedat quart de la seva categoria a nivell de Catalunya. El premi ha consistit en una invitació per participar en un Campus-Cangur (organitzat per l’empresa Explorium) amb activitats de matemàtiques i de lleure que tindrà lloc el proper mes de juny amb totes les despeses pagades.
En l’acte l’Arnau va estar acompanyat per la seva família i pel professor de matemàtiques Jaume Bayó. Cal recordar que l’Arnau ja va obtenir una molt bona posició tant a 3r com a 4t d’ESO quedant dins els 15 millors de la seva categoria. Aprofitem aquesta pàgina per donar-li l’enhorabona i encoratjar-lo a continuar en aquesta línia d’esforç i treball que tant bons resultats li proporciona!