Primer dia de classe del curs 17/18

Aquest dijous 14 de setembre ha estat el primer dia de classe per als alumnes del Brugulat. Una jornada ben especial de retrobaments dels companys i companyes després de l’estiu, de descobriment del grup i tutors assignats i ple d’il·lusió i neguit per l’estrena d’un nou curs. Els primers en arribar varen ser els alumnes que aquest any faran l’ESO.
Cada grup va ser acollit pels coordinadors d’etapa i els seus respectius tutors que després de donar-los la benvinguda els van encaminar cap a les que seran les seves noves aules de grup. Entre els alumnes de 1r d’ESO s’hi podia veure les cares d’aquell qui descobreix tot un món nou al seu davant, de mica en mica i gràcies a una gimcana molt divertida per tot els racons de l’institut van anar descobrint que entre tots fem Brugulat.
Més tard era el torn de les lliçons inaugurals per als alumnes del Batxillerat, Cicles Formatius i CAS. Toni Llobet, il·lustrador naturalista i l’Anna Menéndez, responsable del departament de Recursos Humans i coordinadora del programa Dual de la Nestlé-Girona, van impartir unes interessants xerrades als nostres alumnes en les que destacaren la importància de potenciar les destreses i el compromís, a més de la perseverança i el treball diari com la clau per aconseguir els objectius marcats a la vida i per arribar a ser uns bons professionals.