Passarel·la de moda solidària a la Factoria d’Arts Escèniques de Banyoles

El passat dissabte 17 de juny, l’alumnat d’emprenedoria va dur a terme el projecte treballat durant el curs. L’inici del projecte consistia en fer una passarel·la de moda amb la marca de roba creada pels mateixos alumnes. Una marca de roba solidària anomenada HeartBeat. Els diners d’aquesta roba solidària van destinats a la Fundació Josep Carreras, que lluita incansablement contra la leucèmia. En un segon estadi del projecte es va decidir demanar ajuda als comerços de roba de Banyoles a veure si ens podien donar un cop de mà ja que des de l’assignatura no disposàvem de recursos econòmics per fer un mostrari de roba de la marca HeartBeat. La resposta per part dels comerços va ser molt positiva. Per tal de fer una passarel·la solidària i inclusiva vam demanar a la Fundació Estany i al Casal d’Avis de Banyoles si volien col·laborar, i molt amablement van acceptar. Per problemes d’agenda la Fundació Estany no va poder participar, però sí vam rebre la col·laboració del Casal d’Avis.
Finalment, la passarel·la es va dur a terme i va ser tot un èxit. Entre els tots els projectes de la cooperativa BCreew hem recaptat un total 539,47€ solidaris. Estem molt agraïts amb la participació i col·laboració de les entitats, l’Ajuntament de Banyoles per cedir-nos la Factoria d’Arts Escèniques, al Valvi per la donació d’aigües, a la directiva de l’Institut Josep Brugulat pel suport, i sobretot a l’alumnat i professorat col·laborador.
Entre tots FEM BRUGULAT!