Participem a la 41a edició del Premi Coca-cola de relat breu

Un curs més, els alumnes de 2n d’ESO han participat al ja tradicional concurs de relat curt organitzat per Coca-Cola. La jornada va començar a les 11.00 del matí i els alumnes participants, provinents d’instituts de tota la província de Girona, van tenir dues hores per fer un escrit inspirant-se en una imatge amb uns balcons plens de roba estesa, en el que hi havia de sortir la frase Aquella situació no era sostenible… Les alumnes que representaven el nostre centre van coincidir a dir que havia estat una experiència ben diferent i divertida.