Master class de Jordi Güell (bahí&güell)

El dimarts 10 d’octubre els alumnes de 2n d’Administració i finances han rebut una master class de Jordi Güell, dissenyador industrial i un dels socis fundadors de l’estudi de disseny bahí&güell.
bahí&güell és un projecte que neix de la sinèrgia entre dos dissenyadors industrials (Jordi Bahí i Jordi Güell) amb la inquietud de crear i innovar dins del món del disseny en diferents àmbits. Aquests joves creadors pensen en productes basats en la simplicitat, la qualitat i la facilitat d’ús.
Els seus productes estan ideats, dissenyats i produïts a Porqueres.
Agraïm a en Jordi que hagi compartit amb nosaltres els seus coneixements i s’hagi implicat en la valoració de les idees de negoci dels nostres alumnes.