l’INS Brugulat participa activament al Girona Temps de Flors

El passat dissabte dia 12 de maig es va inaugurar Girona Temps de Flors a les dotze del migdia. Per primera vegada a l’esdeveniment es va fer una baixada pel riu Onyar amb barques I l’INS Brugulat va participar-hi a través del Projecte Barca que es fa amb alumnes de 4t d’ESO. Quatre alumnes i tres professors van ser-hi presents i van baixar amb dues barques que han fet els propis alumnes. Les barques anaven engalanades amb flors i a cadascuna hi figurava un personatge de llegenda: la Cocollona. Dues alumnes nostres van fer aquest paper en dues de les barques. Hi havia molt públic als ponts per veure com evolucionaven les barques pel riu. Va ser una experiència divertida i interessant alhora. Vam poder experimentar com navegaven les barques i aprendre competències bàsiques en l’entorn que ens oferia el riu.
Per altra banda, per segon any consecutiu l’INS Brugulat està present al temps de flors 2018 de la mà de la Fundació d’acolliment infància i família. Del 12 al 20 de maig, ens trobareu als Jardins dels Alemanys, al pati 62, amb una instal.lació elaborada conjuntament pels alumnes del PIP, del Batxillerat Artístic i del Cicle Formatiu de Grau Superior de Disseny i Moblament i 1r d’ESO.