La música com a motor del canvi

La música sovint és un bon motiu per reivindicar, protestar o manifestar-se. Així ho han fet els alumnes de l’Optativa de La música com a motor del canvi. Durant aquest curs, compartit entre el Departament de Música i de Socials, hem treballat la música contra les dictadures, el racisme i la marginació i, finalment, la violència i les guerres.
Ens acomiadem del curs i de l’optativa amb un videoclip realitzat pels alumnes de la cançó Agafant l’horitzó de Txarango i que vol ser un cant a la lluita pels ideals, la fi de les injustícies i la solidaritat entre els pobles.