Gran nivell dels projectes presentats al CFGS de Disseny i moblament

L’alumnat del Cicle Formatiu Superior de Disseny i Moblament ha presentat recentment els seus projectes de final de cicle. Alguns dels prototips fets amb fusta que s’han fet són: un cotxet plegable per a nadons fet per Nil Pujol, un altaveu professional treballat per Issac Pueyo, una superbutaca realitzada per l’alumne Isaac Figueres o una taula de centre fàcilment extensible fabricada per l’Albert Teixidor. Des d’aquí volem felicitar els treballs presentats pel gran nivell aconseguit tant pel que fa a la qualitat com al disseny tan originals dels projectes finals.