Festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO

El dijous 22 de juny, últim dia del curs, vam acomiadar com és habitual els alumnes de 4t ESO amb una festa de graduació. A la festa hi va haver de tot. Els mateixos alumnes van demostrar les seves habilitats artístiques, esportives i musicals a dalt de l’escenari. I al final hi va haver el discurs de comiat del director Rafel Juanola, repartiment d’orles i vam tirar els birrets enlaire.
Molta música, balls, parlaments, abraçades, aplaudiments, somriures i fins i tot es va escapar alguna llagrimeta per celebrar el final d’una etapa al Brugulat. Una nova bona promoció que s’acaba i que trobarem a faltar.
L’equip docent us desitja un bon estiu i que tingueu molta sort.