El PIP visita els CFGM de l’INS la Garrotxa

El alumnes del PIP han visitat l’institut La Garrotxa (Olot), un institut on s’imparteix el cicle formatiu de grau mitjà de Producció Agropecuària i el cicle formatiu de grau mitjà de Jardineria i Floristeria. Aquests 2 cicles són unes de les possibles sortides dels alumnes del PIP de jardineria i els permet aprofundir en aquest món: organitzar i realitzar les operacions d’implantació, conservació i millora de jardins exteriors i d’interior i la comercialització de material vegetal i de jardineria. Així com també manejar i mantenir en ús la maquinària i els estris necessaris. Diferents professors d’aquests 2 cicles els van explicar els diferents mòduls que s’imparteixen. També ens van fer una visita guiada per les instal.lacions de l’institut: hivernacles, tallers, terrenys, etc. Un any més, volem donar les gràcies a l’institut La Garrotxa per les facilitats per visitar el centre!!