El CFGM de Gestió Administrativa visita l’empresa Grup Miquel

Aquest dimecres 14 de març els alumnes de 1r i 2n de gestió administrativa de l’insbrugulat han visitat l’empresa Miquel Alimentació de Vilamalla. Aquesta empresa es dedica a la distribució de productes alimentaris. Té diverses marques comercials entre les quals destaquen els supermercats Suma, Spar i Gros Mercat (Cash &carry).
La directora de comunicació, Esther del Pozo, ens ha rebut i acompanyat a la sala d’actes on els alumnes han participat i escoltat la ponència del director de recursos humans. Després el cap de magatzem ens ha acompanyat i explicat com es gestiona l’entrada i sortida de mercaderies de la plataforma logística. (moll d’entrada/sortida, ordres de comanda i picking). També han gaudit d’un esmorzar obsequi del Grup Miquel.