Descobrint el cinema a l’escola Pla de l’Ametller

La setmana passada algunes alumnes del batxillerat artístic van anar a l’escola El Pla de l’Ametller per col·laborar amb unes exposicions i uns tallers relacionats amb el cinema. Van participar a les jornades organitzades per l’escola ensenyant als nens i nenes exemples de jugar amb la llum i les imatges, aprofitant els continguts treballats a classe al llarg del curs sobre els orígens del cinema. El teatre d’ombres, el cinema N.I.C, la llanterna màgica, les joguines òptiques, el naixement de la fotografia i les primeres pel·lícules han sigut els temes tractats en cadascun dels tallers, desde 3r fins a 6è. Els alumnes han gaudit d’un intercanvi entre petits i adolescents….que, com sempre ha funcionat de meravella!
Una experiència molt maca per tots.