Concurs matemàtic de problemes a l’esprint per a 3r i 4t d’ESO

El dimecres 13 de desembre, 6 alumnes de quart d’ESO (Berta Borra, Noa Cabello, Donald Irvine, Miquel Masdevall, Laura Planella i Elisabeth Vine) i 5 de tercer d’ESO (Gabriel Badia, Clara Jordà, Miquel Monteys, Benet Ramió i Clàudia Ros) van participar en el concurs matemàtic de Problemes a l’Esprint per a equips de tercer i quart d’ESO, que s’organitza anualment a nivell de tot Catalunya i del País Valencià. Es tracta de resoldre amb el mínim temps possible deu problemes que, de vegades, un està lligat amb l’altre. Cal dir, que els onze alumnes van treballar molt bé en grup, i van aconseguir resoldre quasi tots els problemes, tot i que fins i tot els organitzadors han reconegut que n’hi havia de més difícils, que en altres ocasions. Això ha fet que l’encert global, només aconseguit per 33 equips, hagi estat inferior al d’altres ocasions i el temps que ha estat necessari, més llarg.
Per a més informació sobre l’activitat fer clic aquí. En aquesta pàgina també es diu que la participació ha estat de 109 equips de 92 centres de Catalunya i el País Valencià, que han aplegat 2256 alumnes segons les dades indicades pels centres. Totes tres dades representen rècords de participació.
Molt bona feina. Felicitats nois i noies!!!