Colònies dels alumnes de 2n d’ESO a Arenys de Mar

Els passats dies 10 i 11 d’octubre, els alumnes de segon i alguns dels seus professors, hem gaudit d’una estada a la casa de colònies Euroestage, a Arenys de Mar, al Maresme. El dia 10 vam sortir de l’institut de bon matí i vam anar directes al Port Balís, a Sant Andreu de Llavaneres, on els monitors ja ens esperaven per fer un parell d’activitats aquàtiques ( caiac i vela) i jocs de platja.
El dia ens va acompanyar moltíssim i el mar estava molt tranquil. Malgrat això, alguns van estar més estona a l’aigua que sobre el caiac.
Un cop a la casa, vam carregar energies amb un bon dinar i a la tarda els nois i noies van estar ben distrets amb activitats d’aventura. Una estona lliure els va permetre instal•lar-se a les habitacions, fer-se una dutxa reparadora i preparar-se pel vespre.
Després de sopar van fer un joc de nit molt divertit i van tenir una sorpresa: els monitors els havien preparat una estona de discoteca.
L’endemà el dia començava amb un bon esmorzar que els va permetre passar el matí fent escalada, jugant a vòlei amb un pilota gegant i orientant-se pel bosc, entre altres activitats.
Abans de marxar de la casa vam fer un segon esmorzar mentre descansàvem, ens acomiadàvem dels monitors i carregàvem les maletes per enfilar el camí de tornada.
Han estat un parell de dies en unes instal•lacions i un entorn excel•lents i amb uns monitors que han sabut fer gaudir al màxim els nois i noies de 2n d’ESO.