Acte de graduació dels alumnes de postobligatòria

Aquest passat divendres 15 de juny va tenir lloc l’acte de graduació dels alumnes de Batxillerat i de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. A l’acte, que es va celebrar al mateix institut, hi van assistir els alumnes, amb les seves famílies i els professors. La presentació va anar a càrrec de la Laura López i l’Ivan Vitores, que van conduir els parlaments, les actuacions musicals i el lliurament del record per la promoció. L’acte va finalitzar amb la intervenció de representants dels alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius. Després de la cerimònia, es va oferir un petit refrigeri per tots els assistents. A més, a l’inici de la cerimònia es va retre un homenatge als alumnes excel·lents de l’ESO, que van recollir un diploma acreditatiu pels bons resultats acadèmics. Des d’aquí desitjar-los molta sort en aquesta nova etapa que enceten lluny del Brugulat, que sempre restarà casa seva.