Auxiliar de conversa

El suport de l’auxiliar de conversa, un recurs de primer ordre per estimular l’aprenentatge de llengües i el coneixement d’altres cultures, és un programa que s’emmarca dins del conjunt d’actuacions destinades a afavorir els centres que desenvolupen un projecte innovador per a la gestió de les llengües estrangeres curriculars.

A l’institut Blanca d’Anjou, l’auxiliar de conversa ens dona suport a la llengua anglesa, tant a les sessions d’Anglès, com les matèries no lingüístiques (Física i Química, Economia…).

Tenim la immensa sort de comptar amb l’ajut de la Brittany Rogers que ha donat suport lingüístic, practicant l’expressió oral en llengua anglesa a tot l’alumnat del nostre centre.

• Alumnat 1r Batxillerat d’Economia:

Els alumnes de 1r de Batxillerat que realitzem l’assignatura d’economia contem una hora a la setmana amb l’ajuda de l’auxiliar de conversa, Brittany Rogers, per fomentar l’anglès en l’àmbit econòmic.

La matèria d’economia ens ensenya nous temes que no havíem tractat mai, com ara la intervenció del sector públic als Estats Units (sistema nacional de salut i sistema educatiu), els efectes en l’àmbit nacional i internacional de l’elecció de Trump com a president de la primera potència mundial, la globalització arreu del món posant exemples com Mèxic, … Tots aquests  temes ens ajuden a veure des d’un altre punt de vista l’economia dels altres països  i alhora millorar l’expressió oral amb anglès.

Aquestes són algunes de les nostres valoracions:

• Gràcies a aquesta matèria ens hem adonat que tenim al nostre país en comparació amb d’altres.
  • També ens hem expressat en anglès en temes que mai havíem tractat a les classes de llengua anglesa. I són temes  que tots coneixem i que ens afecten i, per tant, tots podem donar la nostra opinió al respecte.
  • Hem perdut la por a llegir i parlar en una llengua que no és la nostra, i alhora millorar competències que ens afecten.

petita

Enllaç a les activitats dissenyades i realitzades per la Brittany Rogers a les sessions d’Anglès: