Viatge fi de curs 4t d’ESO

La setmana del 4 al 8 de juny, l’alumnat de 4t vam fer el viatge de final de l’ESO a Mallorca, com a recompensa per l’esforç i  dedicació d’aquests últims anys, i per tancar una etapa en comú que ara ens condueix cap a itineraris nous.
Ens vam allotjar a l’hotel Roc Linda de Can Pastilla, un barri de Palma, a prop de les platges i del club nàutic, i vàrem visitar el casc antic del centre de la ciutat, el castell de Bellver, la catedral, el mercat de Sineu, el mirador de Colomer, la platja de Formentor i el port de Pollença. També gaudírem d’un trajecte en vaixell, de  les Coves del Drac, de Manacor i, finalment, de Valldemossa i del Port de Sóller.
Malgrat les dificultats, vam aprofitar aquests dies fora de casa compartint experiències i coneixent la magnífica illa de Mallorca.
Us deixem una petita mostra fotogràfica de la sortida per a que vegeu com ens ho vam passar de bé.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>