SOM QUÍMICS!

Som Químics! és una de les optatives que cursa l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Blanca d’Anjou. Des del curs passat, l’optativa de pràctiques de laboratori, té nom propi i també un eslògan; Somriure més i em queixaré menys, m’afavoreix.

Ens agrada experimentar amb la química sobretot, però també ens agraden molt les xarxes socials per compartir amb la resta d’alumnat del món el que fem. Així que tenim Instagram, si ens voleu seguir; @somquimics (fent clic a sobre el nom, pots accedir a les fotos).

Les experiències a desenvolupar són inicialment proposades per la professora que és qui ens guia en el nostre procés d’aprenentatge, però nosaltres, els alumnes som els encarregats d’aprofitar les múltiples oportunitats que es van presentant i conduir-les fins allí on volem arribar.Utilitzem un EVEA, l’Edmodo per compartir dubtes, les experiències, les rúbriques d’avaluació, les autoavaluacions, les enquestes de satisfacció, etc…

I que no se’ns oblidi, també fem ús de la llengua anglesa en algunes de les activitats proposades (creant infografies i/o pòsters digitals), ja veieu… tot un repte!

Pots visitar els portafolis digitals de l’alumnat d’aquest curs: