Proves CANGUR

La prova Cangur va nàixer amb la voluntat d’esdevenir una festa de les Matemàtiques i amb l’objectiu específic d’incrementar l’interès per les matemàtiques entre els alumnes i les alumnes de secundària i batxillerat per mitjà de la participació en concursos de resolució de problemes. Es tracta d’una prova de matemàtiques d’àmbit europeu adreçada a estudiants de segon cicle de secundària i batxillerat.

La prova Cangur es realitza en un dia i una hora comuns a tots els països participants i consisteix en un test de trenta preguntes de resposta tancada que també és únic per a tots els participants del mateix nivell d’arreu d’Europa. Cada associació organitzadora s’encarrega de traduir els tests a l’idioma local, i és autònoma pel que fa a la correcció de les proves i l’atorgament i el lliurament de premis.

Et compartim alguns dels enllaços interessants sobre la prova:

Pàgina web per a les proves a Catalunya.