La Milla

El passat divendres, dia 7 d’abril de 2017, l’alumnat de l’Institiut Blanca d’Anjou va participar en la Milla del Perelló. Conjuntament amb els alumnes de l’Escola Jaume II i de la Llar d’Infants Municipal.

La Milla és una activitat lúdica que fomenta la pràctica de l’esport i la promoció de l’educació física, on a més d´assistir el mateix alumnat i professorat del centre, també està oberta als familiars.

La Milla es va organtizar per cursos i segons l’edat van córrer les voltes establertes.

Els alumnes de quart d’ESO van encarregar-se del bar oferint un esmorzar per a tots els presents amb entrepans, pizzes, cafè, refrescos, etc. i els diners recollits són per al viatge de final de curs. L´acte va concloure amb uns partits d’handbol i futbol.

Va ser una jornada diferent a l’habitual, on tots i totes vam passar un dia saludable i vam xalar molt.