Excursió a Sta.Llúcia per reivindicar el dia de la pau.

El 30 de gener va ser el Dia de la Pau i des de l’institut ho vam voler celebrar fent una caminada del Perelló a Santa Llúcia.

Quan vam arribar a l’institut, els professors ens van donar unes cartolines de color blanc per escriure en una frase el que desitgem relacionat amb la pau, en acabar d’escriure-ho, ens preparàrem per començar el camí. Va ser força llarg, els professors que ens van acompanyar van ser:

Ramon Ruiz, la Judith, la Susanna, Vicent, el director -Albert Bedós-, la Laura, Quico, la Lorena , Xavier i també un pare d’un alumne.

A l’arribada a la platja esmorzàrem per refer les forces. Després ens vam organitzar per cursos al voltant d’una olivera i allí penjàrem les cartolines amb els desitjos i a continuació diversos alumnes van llegir missatges en diferents llengües (romanès, àrab, castellà, anglès i francès). Després d’aquest acte la Mar Pallarès, l’ Àngela Múria i la Laura Figueres ens van tocar l’Alfonsina i el mar amb els seus instruments. Al cap d’una estona ens van deixar jugar a la platja. Tot seguit ens en vam tornar cap a l’institut.

Agnès Pellisa

Mar Pallarès