Esquiada a la estació de la Molina

La setmana després de Nadal, des del 8 fins al 10 de gener, els alumnes de 1r, 2n d’ESO i  un alumne de 2n de Batxillerat, el Jordi, vam poder disfrutar de tres dies d’esquí a la Molina. Després de tres hores d’un viatge ple d’emocions i gresca vam arribar a l’estació d’esquí des d’on ràpidament després de dinar, vam anar a passejar amb les raquetes de neu. A la sortida ens van acompanyar la Susanna Adell i el Josep Maria, professors de Socials i educació física.

Vam estar dos dies disfrutant de la neu, de les classes d’esquí, de l’Spa de l’hotel i de moltes activitats que tenien preparades per nosaltres.

Ens ho vam passar genial i l’any proper repetirem, segur!

Àngela Múria.