DE COLÒNIES AL COLLELL!

Treball de síntesi: Els Volcans de la Garrotxa.

Baixàvem de l’autobús, cansats del viatge, i de sobte vam aixecar la vista , i ens vam quedar meravellats amb aquell increïble paisatge compost d’arbres caducifolis. En baixar del bus, ens esperaven dues persones, Alba i Maria, monitores de la casa de colònies del Collell que ens van ser de gran ajuda per poder entendre i completar el nostre Treball de Síntesi i per poder passar aquells tres dies amb alegria i diversió realitzant un munt d’activitats.

Primer que tot ens va fer una petita introducció, sobre aquells imponents volcans i tot el que els  envoltava. A l’acabar vam pujar cap al cràter d’un dels volcans de Santa Margarida. Mentre caminàvem ens anàvem trobant diferents hostals, i ens anàven explicant la diferent vegetació de la Garrotxa. Després d’uns 10 minuts bons, vam arribar, era increïble!!! Enmig d’un cràter una ermita!! Si ho expliques a algú, no s’ho creu! Les ermites van ser construïdes amb una funció, ben curiosa, en època medieval. Es pensava que els cràters eren una boca a l’infern i les ermites van ser construïdes per tapar-les. Baixant del volcà per mala sort va començar a ploure, i en acabar l’explicació, cames ajudeu-me fin arribar a l’autobús.

Després de dinar vam fer Treball de Síntesi. Quan va acabar de ploure vam fer una “paxangueta”, on la nostra monitora es va unir i ens va demostrar que ens sabia molt de futbol. Va caure el dia, i després de sopar vam jugar a jocs de nit, a un joc anomenat “El Capo”.

Cada matí, els monitors ens feien despertar més d’hora i nosaltres ens n’havíem d’encarregar d’aspectes com parar taula, desparar-la i netejar el menjador. El segon matí després d’esmorzar vam fer tirar en arc i amb el sol que hi feia no vam dubtar ni un momento en llençar-nos a la piscina. Vam dinar, i després venia una de les activitats que segurament ningú mai ho havia fet “Laser Tag”. Per mala sort quan tots vam acabar va començar a ploure i vam estar tot el que faltava de tarda completant el dossier del Treball de Síntesi baix d’un porxo. Després vam anar ràpidament al lloc on sempre dinàvem per jugar a un joc de grup anomenat el “Psicòleg”. Consistia en saber quin problema tenia la classe, fent preguntes al final ho van descobrir. El darrer dia després de sopar va vindre el moment “Super Disco Fashion”. Sabíem que l’endemà seria l’últim dia així que ho vam donar tot.

L’últim dia vam fer una de les activitats més emocionants, el Camp d’Aventura, ple de tirolines i diferents obstacles a alçades que anàven variant, sempre assegurant-nos mitjançant els mosquetons. En acabar també vam fer el circuït de quads.

Després de dinar ens vam despedir emocionats i vam pujar al bus direcció El Perelló. El més bonic de l’arribada fou les cares de les mares i germans que t’estaven esperant.

Ha estat una experiència molt enriquidora!

Joan Sabaté

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>