Tuna Tour

El passat dia 7 de juny l’alumnat de 1r d’ESO va visitar les instal·lacions de Balfegó a l’Ametlla de Mar. Primer van fer la sortida en catamarà fins les piscines situades a 2,5 milles nàutiques, on hi ha les tonyines roiges, després de fer el bany amb els exemplars d’aproximadament 250 kg. Per acabar van fer el tast i una beguda. I després es van desplaçar a les instal·lacions del polígon per fer una visita guiada on van poder gaudir de tot el procés.

Voleu saber que els va semblar alguns alumnes el Tuna Tour?

Eulàlia:

Vaig gaudir molt i per a mi va ser una de les millors experiències. Tot i això, l’aigua estava molt gelada, però al final el meu cos es va acostumar. Em va agradar molt l’experiència!”

Àngela:

“Va ser una experiència molt bonica i gratificant. Estar amb els companys fora de classe és molt divertit i aprens coses noves. L’aigua estava una mica gelada, però bé. Em va sorprendre molt la grandària de les tonyines… són impressionants. 100% recomanable! Molt divertit! El vídeo que vam veure al final de tot se’m va fer llarg, però era interessant perquè explicava tot el procés.”