Sant Jordi 2024

Abril treu el cap, amb la seva càrrega de segles, pels carrers d’una ciutat adormida que a poc a poc deixa enrere la letargia hivernal. Una aura màgica ens transporta a primaveres sempiternes que es repeteixen en aquest present, embriagador, en què l’aroma de roses… Llegeix més»

Sortida a Tarragona

El passat dia 17 d’abril, l’àrea científic-tecnològica de 1r de Batxillerat va visitar la central nuclear d’Ascó II, situada a la població d’Ascó, a la comarca de la Ribera d’Ebre, Tarragona.
Se’ls va explicar el funcionament de la central, de tipus PWR, que treballa amb aigua molt… Llegeix més»

Open Day at EOI Hospitalet

On April 12th, our 2nd of Batxillerat students were invited to a presentation on an open day organized by the EOI Hospitalet for the Bisbe Berenguer. They were introduced to the place and its facilities and informed about the different possibilities to study the foreign languages taught… Llegeix més»

STEAM L’Hospitalet

El matí del divendres 19 d’abril alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO van participar de la jornada STEAM l’Hospitalet celebrada al parc de l’Alhambra. El nostre alumnat va dinamitzar uns tallers dissenyats perquè grups de 5è de primària d’altres escoles de la ciutat treballessin conceptes… Llegeix més»

Decálogo

Desde el 13 de febrero al 12 de abril los alumnos de 4.º C / D han estado trabajando en la hora de Lengua castellana una situación de aprendizaje con la profesora en prácticas. Se trataba de trabajar los verbos teniendo como eje temático el… Llegeix més»

Eduquem els alumnes en el compromís cívic

L’alumnat de 2n d’ESO A, conjuntament amb la SIEI, està fent un treball col·laboratiu dins de la matèria de Visual i Plàstica per restaurar les jardineres de fusta del nostre pati.

Pensem que és important educar l’alumnat en el compromís cívic. Per a nosaltres, la implicació… Llegeix més»

Facultat de Veterinària de la UAB

L’alumnat de 2n de Batxillerat va anar el divendres, 5 d’abril, a una sortida de l’optativa de Biologia, a la facultat de Veterinària de la UAB.
L’activitat consistia a conèixer els fongs microscòpics de la mà de la investigadora María Àngels Calvo, exdegana de la facultat. Vam provar d’identificar els diferents gèneres… Llegeix més»

Barcino

El 4 de març, l’alumnat de 1r ESO va fer una visita a les restes de la Barcino romana, acompanyats per guies del Museu d’Història de la Ciutat. Van visitar les restes de la ciutat romana de Barcino, al subsol de la plaça del Rei.… Llegeix més»

Poetic trio

El día 4 de abril los alumnos de 1º Bachillerato recibieron las visita de Poètic trio, un grupo de música de Cámara, que tiene como proyecto un concierto titulado Antología poética española. La actividad fue organizada por el departamento de Lengua castellana con el objetivo acercar a los alumnos a la… Llegeix més»

El trivial de l’Hospitalet

Els alumnes de 1r d’ ESO van fer el Treball de síntesi: El trivial de l’Hospitalet durant la setmana del 27 al 31 de març.

El 28 vam anar al parc de Can Boixeres per observar la biodiversitat de l’Hospitalet.
També vam fer una ruta per la vila vella de… Llegeix més»