Tutoria entre iguals

Els alumnes de 3r de l’ESO són tutors d’alumnes de 1r de l’ESO. Estem treballant la tutoria entre iguals. És una forma de treball cooperatiu, que pot ser molt eficaç per ensenyar i aprendre a treballar per parelles i per abordar alguns aprenentatges. Suposa guanys considerables per a tots els alumnes. La primera trobada va ser a l’hora de Treball Personal dels alumnes de 1r d’ESO on els alumnes de 3r els van ensenyar el funcionament del moodle i de l’ús dels correus de gmail. Aquesta va ser una trobada més acadèmica.

La segona trobada, ha sigut més personal, s’han intercanviat uns detalls fets pels propis alumnes, i han compartit jocs de cohesió i coneixença entre ells.